Digital signage

Imagini digitale, video, streaming media și informații

Semnalizarea digitală

Semnele digitale utilizează tehnologii precum LCD, LED și proiecție pentru a afișa conținut, cum ar fi imagini digitale, video, streaming media.

Acestea pot fi găsite în spații publice, sisteme de transport, muzee, stadioane, magazine, hoteluri, restaurante și clădiri corporate etc. pentru a oferi căutare, expunere, marketing sau alte informații.

Conținutul de semnalizare digitală este alimentat de un player media sau de un sistem pe chip care împinge conținutul pe un ecran. Utilizatorii pot gestiona apoi conținutul cu un sistem de gestionare a conținutului, fie la fața locului, fie în cloud, pentru a schimba conținutul din mers.

În funcție de modul în care alegeți să utilizați semnalizarea, puteți obține unul sau mai multe dintre următoarele beneficii:

Timp de așteptare care trece mai ușor: când semnalizarea este plasată în zonele de așteptare ale clientului, aceasta oferă divertisment care scade senzația timpului de așteptare.

Comunicare îmbunătățită cu clienții și angajații: oamenii absorb și își amintesc mai bine informațiile furnizate prin imagini decât informațiile furnizate numai prin text. Folosirea metodelor media digitale pentru a furniza informații vitale ajută atât clienții, cât și angajații să-și amintească mesajele mai des.

Venituri crescute: partajarea promoțiilor și a ofertelor speciale, evidențierea produselor și serviciilor și utilizarea spațiului de semnalizare suplimentară pentru a afișa reclame pentru diverse companii sunt toate modalitățile prin care semnalizarea digitală poate crește veniturile unei companii.

Modificări și update-uri ușoare ale conținutului: pentru companiile care își schimbă în mod regulat ofertele de servicii sau își actualizează elementele din meniu, semnalizarea digitală oferă un mod accesibil și simplu de actualizare imediată a informațiilor. Acest lucru economisește costul comandării constante a unor noi semne.

Care sunt elementele semnalizării digitale?

Elementele necesare pentru a crea un semn digital pot fi plasate în trei categorii.

Hardware: Aceasta include echipamentele necesare pentru afișarea și redarea unui semn digital. Presupune ecrane de înaltă definiție, materiale de montare, playere media, cabluri și acces la internet.

Conținut și reclamă: include conținutul care va fi afișat pe ecran. Este alcătuit din scripturi, clipuri video și audio, design grafic, animație.

Elemente terțe și / sau bonus: Aceasta include conținut care poate proveni de la o terță parte. Nu este neapărat creat de echipa de conținut a companiei. Include canale TV cu etichetă privată, programare selectată personalizat, împachetări de conținut personalizate, fluxuri de socializare, fluxuri meteorologice și fluxuri de știri.

Deși tot hardware-ul este necesar pentru a obține un semn digital în funcțiune, pot fi utilizate conținuturi diferite și elemente creative pentru a personaliza semnul pentru nevoile unice ale fiecărei companii.